Aktualizace návodu dne 7.9.2017 - přidání postupu na rozdělenou objednávku (z různých pracovišť)
Aktualizace návodu dne 3.4.2017 - přidání postupu na ukončení objednávky
Návod na vyřízení objednávek genetických zdrojů od uživatelů najdete zde:
https://grinczech.vurv.cz/qa/?qa=blob&qa_blobid=7641120742864719454
Nezapomínejte, že k tomu aby mohla být objednávka vyřízena, musí být vzorek zapsaný v systému v Inventory.
Pro semenné vzorky odesílané z pracoviště vybírejte pro odesílání systémový záznam.
Smlouva SMTA je v případě webové objednávky odsouhlasena uživatelem rovnou v průběhu objednávání a nemusíte ji už podepisovat. Měla by být ale uživateli zaslána spolu se vzorkem. Je potřeba ve smlouvě vyplnit název a adresu Vašeho ústavu (Provider) na straně 2. Číslování v hlavičce si můžete zvolit, jak Vám vyhovuje.
Formulář SMTA pro webové objednávky:
https://grinczech.vurv.cz/qa/?qa=blob&qa_blobid=9748634101303847064
V případě objednávek mailem doporučuji požívat SMTA forma shrink-wrap, kdy uživatel souhlasí s SMTA tím, že převezme vzorky. Smlouva se také nemusí podepisovat, ale je opět potřeba ve smlouvě vyplnit název a adresu Vašeho ústavu (Provider) na straně 2. Číslování v hlavičce si můžete zvolit, jak Vám vyhovuje.
https://grinczech.vurv.cz/qa/?qa=blob&qa_blobid=760210026628786682